مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-03اجتماعي

پرونده اختتامیه جشنواره کشوری دانایی و توانایی در بخش دختران بسته شد


مدیر کل فرهنگی، هنری و اردوهای وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره دانایی و توانایی به میزبانی چهارمحال و بختیاری، گفت: امروز پرونده این جشنواره برای دانش آموزان دختر با تقدیر از شرکت کنندگان به اتمام رسید.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر کل فرهنگی، هنری و اردوهای وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره دانایی و توانایی به میزبانی چهارمحال و بختیاری، گفت: امروز پرونده این جشنواره برای دانش آموزان دختر با تقدیر از شرکت کنندگان به اتمام رسید.

حجت الاسلام محمدحسین پورثانی امروز، 12 آذر ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: جشنواره دانایی و توانایی سال گذشته برای 400 هزار دانش آموز سراسر کشور برگزار و بالغ بر 700 هزار کتاب غیر درسی توسط دانش آموزان مطالعه شد.

وی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره دانایی و توانایی به میزبانی چهارمحال و بختیاری، افزود: از روز جمعه پذیرش در چهارمحال و بختیاری برای دانش آموزان انجام شد، دانش آموزان در تعدادی از کارگاه های عملیاتی شرکت و وارد اردوهای تفریحی شدند و سپس در برنامه معنوی و بصیرتی شرکت کردند که امروز پرونده این جشنواره برای دانش آموزان دختر با تقدیر از شرکت کنندگان به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده اختتامیه جشنواره کشوری دانایی و توانایی در بخش دختران بسته شد

پرونده اختتامیه جشنواره کشوری دانایی و توانایی در بخش دختران بسته شد