مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:202023-12-05سياسي

نهضت ملی مسکن به روستاهای شهرستان کازرون رسید


نخستین نشست هماهنگی شناسایی اراضی نهضت ملی مسکن روستایی شهرستان کازرون در فرمانداری ویژه شهرستان کازرون برگزار شد.

- ایسنا/فارس نخستین نشست هماهنگی شناسایی اراضی نهضت ملی مسکن روستایی شهرستان کازرون در فرمانداری ویژه شهرستان کازرون برگزار شد.

فرماندار کازرون امروز، 14 آذرماه در این نشست که با حضور رؤسای ادارات شهرستان از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری، امور آب، محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری، راه و شهرسازی برگزار شد، بر لزوم به کارگیری حداکثر ظرفیت ها برای تأمین مسکن تأکید کرد.

محمد علی بخرد همچنین با تأکید بر لزوم شناسایی اراضی مستعد توسعه در اطراف روستاها اظهار کرد: به منظور حل مشکل اراضی مورد نظر، دستگاه های مسئول ظرف مدت یک هفته نسبت به پاسخ دقیق و با نظر مساعد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام لازم را به عمل آورند.

بخرد یادآور شد: بسیاری از مناطق روستایی در این شهرستان مستعد اجرای طرح های تأمین مسکن است و با اجرای این طرح طیف قابل توجهی از روستاییان دارای سرپناه و مسکن مناسب می شوند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون نیز در این نشست گزارشی از پیشرفت های طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ارائه داد و گفت: کازرون، کنار تخته، خشت و بالاده ظرفیت های مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مسکن به روستاهای شهرستان کازرون رسید

نهضت ملی مسکن به روستاهای شهرستان کازرون رسید