مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-20سياسي

نظری: باید برای همسان سازی حقوق بازنشستگان از منابع صندوق ها استفاده شود


باید برای همسان سازی حقوق بازنشستگان از منابع صندوق ها استفاده شود نه اینکه با افزایش مالیات بر ارزش افزوده از جیب شاغل ها برداریم و به جیب بازنشستگان بگذاریم.

- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید برای همسان سازی حقوق بازنشستگان از منابع صندوق ها استفاده شود نه اینکه با افزایش مالیات بر ارزش افزوده از جیب شاغل ها برداریم و به جیب بازنشستگان بگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غنی نظری ذاکر در جلسه علنی امروز صحن مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف کلیات لایحه اصلاحیه بودجه 1403 گفت: با افزایش 18 درصدی حقوق بازنشستگان مخالفم چون متناسب با تورم نیست؛ همچنین مخالف افزایش 49 درصدی درآمدهای مالیاتی هستم.

وی افزود: کاهش وابستگی به نفت نکته مطلوبی است اما اینکه این موضوع با فشار مردم جبران شود قابل قبول نیست؛ همچنین تصویر روشنی از بودجه شرکت های دولتی در لایحه بودجه موجود نیست.

افزایش قیمت خدمات نیز در بودجه به نحوی است که اگر روزی آب و برق و گاز گران شود همین دولت می گوید خود شما در مجلس اجازه دادید.

نظری گفت: دولت 450 هزار میلیارد تومانی به صندوق تامین اجتماعی بدهی دارد و باید مطالبات بازنشستگان از این محل جبران شود اما این موضوع در بودجه دیده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: باید برای همسان سازی حقوق بازنشستگان از منابع صندوق ها استفاده شود

نظری: باید برای همسان سازی حقوق بازنشستگان از منابع صندوق ها استفاده شود