مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 17:052023-11-24ورزشي

لغو پرواز پرسپولیس به عربستان با گاف درویش و رفقا


رضا درویش و مدیران همکارش بدون تحقیق لازم درباره شرایط و قوانین پرواز به عربستان، هواپیمایی را برای این سفر چارتر کردند که فاقد مجوز بوده است و این لغو پرواز به عربستان یا میزبانی النصر مربوط نمی شود.

- در حالیکه روابط سیاسی ایران و عربستان مدتی است بهبود یافته اما لغو پرواز پرسپولیس به ریاض، باعث واکنش هواداران این تیم شد اما مقصر این عدم صدور مجوز، مدیران پرسپولیس بودند نه طرف سعودی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ رضا درویش و مدیران همکارش بدون تحقیق لازم درباره شرایط و قوانین پرواز به عربستان، هواپیمایی را برای این سفر چارتر کردند که فاقد مجوز بوده است و این لغو پرواز به عربستان یا میزبانی النصر مربوط نمی شود.

قرار بود کاروان تیم پرسپولیس صبح امروز عازم عربستان شود تا روز دوشنبه در ریاض به مصاف النصر برود، اما این پرواز لغو شد تا سرخ پوشان در آستانه این دیدار حساس برای سفر به عربستان همچنان بلاتکلیف باشند.

با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد که دلیل لغو پرواز پرسپولیس به عربستان ایرلاینی بوده که سرخ پوشان قصد استفاده از آن را داشتند.

چرا که طبق قوانین کشور عربستان فقط پروازهایی برخی خطوط هوایی از ایران مجوز فرود در فرودگاه های این کشور را دارند که معمولا هم پرواز حجاج را انجام می دهند و ایرلاین های دیگر مجوز فرود ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو پرواز پرسپولیس به عربستان با گاف درویش و رفقا

لغو پرواز پرسپولیس به عربستان با گاف درویش و رفقا