مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-22اقتصادي

اعتبارلازم برای تکمیل کتابخانه عمومی رشت تأمین شد


به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس دستور سازمان برنامه و بودجه کشور تأمین اعتبار تمام طرح های نیمه تمام کتابخانه های عمومی در سراسر کشور را برعهده خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، چندی پیش این خبرگزاری گزارشی با عنوان نیمه تمام ماندن 2 دهه ای بزرگ ترین پروژه فرهنگی شمال کشور( اینجا بخوانید) منتشر کرد که در آن به دلایل عدم بهره برداری کتابخانه مرکزی رشت پرداخت.

در استان گیلان 85 باب کتابخانه عمومی وجود دارد که نسبت به 10 سال اخیر رشد 18 درصدی را در دسترسی به کتابخانه ها نشان می دهد اما درعین حال مطابق شاخص های ارزیابی، گیلان باید 112 باب کتابخانه عمومی داشته باشد که در همین راستا 12 باب کتابخانه عمومی در دست احداث است.

  یکی از کتابخانه های در دست احداث گیلان، کتابخانه مرکزی رشت است؛ کتابخانه ای که به عنوان یکی از ابر پروژه های فرهنگی شمال کشور یک بار پس از گذشته 17 سال در مرداد ماه 1400 با شتاب زدگی در اواخر دولت روحانی به صورت نیمه تمام افتتاح شد اما به بهره برداری نرسید.

  حال در همین خصوص محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت از تأمین اعتبار تمامی پروژه های نیمه تمام کتابخانه های عمومی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارلازم برای تکمیل کتابخانه عمومی رشت تأمین شد

اعتبارلازم برای تکمیل کتابخانه عمومی رشت تأمین شد