مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-01سياسي

محور مقاومت پرونده خاورمیانه جدید را محو کرد


امام جمعه قم مواجهه دولت های اسلامی و مجامع بین المللی در برابر جنایات غزه را یک آزمون بزرگ دانست و گفت: محور مقاومت با قامت رشید، پرونده دهکده جهانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نمازجمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: وظیفه همه ما این است که به آینده کشور و نقش انتخابات در آن توجه کنیم و مشارکت بیشتر به عنوان وظیفه ملی، اسلامی و انقلابی را مهم بشماریم.

وی افزود: از مسئولان انتظار می رود که هم به مسائل بنیادی اقتصادی توجه کنند و هم در حوزه معیشت و گشودن گره های زندگی اقشار متوسط به پایین اهتمام روز افزودن داشته باشند؛ هم به مبانی و بنیادها توجه کنیم و آن را کم نشماریم و هم به معیشت امروز توجه کنیم، اینجا افراط و تفریط می شود.

امام جمعه قم گفت: البته در این میان برخی می گویند صرفا باید به بنیادها بپردازیم تا در آینده دور به نتیجه برسیم و برخی می گویند فقط مشکلات امروز را ببینیم.

وی در ادامه با اشاره به وقایع غزه و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان توسط رژیم صهیونیستی گفت: مع الاسف امروز هجوم بی امانی به مردم مظلوم و شجاع غزه آغاز شد و دلیل آتش بس هم به این خاطر بود که صهیونیست ها دیدند نمی توانند به جنگ ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور مقاومت پرونده خاورمیانه جدید را محو کرد

محور مقاومت پرونده خاورمیانه جدید را محو کرد