مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-27حوادث

آتش سوزی ، دست از سر جنگل های هیرکانی در مازندران بر نمی دارد


از روز گذشته باز هم آتش سوزی به دل جنگل های هیرکانی در غرب مازندران افتاد و این بار بخشی از جنگل های کهنه ده کجور طعمه حریق شد همچنین آتش سوزی در جنگل های دوهزار نیز تا حدی مهار شد.

- ایسنا/مازندران از روز گذشته باز هم آتش سوزی به دل جنگل های هیرکانی در غرب مازندران افتاد و این بار بخشی از جنگل های "کهنه ده" کجور طعمه حریق شد همچنین آتش سوزی در جنگل های دوهزار نیز تا حدی مهار شد.

طبق آخرین گزارش های دریافتی، بخشی از جنگل های کهنه ده کجور که در منطقه بالادست و صخره ای قرار دارد از صبح روز گذشته دچار آتش سوزی شد و به دلیل دسترسی سخت به ارتفاعات؛ مهار آتش سوزی را دچار مشکل کرده است.

شدت حریق در منطقه موجب شد تا فرماندار نوشهر به همراه مدیرکل منابع طبیعی مازندران نوشهر و سایر دستگاه های مرتبط منطقه از جمله بخشدار، هلال احمر، بسبج، سپاه و محیط زیست جلسه ستاد مدیریت بحران را در بخشداری کجور برگزار کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر دقایقی قبل در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعزام دو اکیپ از سمت جنگل های ویسر و امامزاده کلیک به سمت محل آتش سوزی در جنگل های شمالی کهنه ده گفت: اکیپ هایی از نیروهای محلی، سپاه، بسبج، هلال احمر، یگان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی با کمک شهرداری ها و بخشداری منطقه به محل آتش سوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی ، دست از سر جنگل های هیرکانی در مازندران بر نمی دارد

آتش سوزی ، دست از سر جنگل های هیرکانی در مازندران بر نمی دارد