مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-07فرهنگي

آیین پایانی سومین جایزه کتاب سال کردستان برگزار می شود


معاون فرهنگی و رسانه ای مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان گفت: به منظور معرفی آثار برتر و تجلیل از نویسندگان و پژوهشگران استان کردستان سومین جایزه کتاب سال استان کردستان در هفته آینده برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان معاون فرهنگی و رسانه ای مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان گفت: به منظور معرفی آثار برتر و تجلیل از نویسندگان و پژوهشگران استان کردستان سومین جایزه کتاب سال استان کردستان در هفته آینده برگزار می شود.

عیسی فلاحی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: کتاب به عنوان بزرگترین گنجینه اندیشه بشری و تاثیرگذارترین رسانه در میان رسانه های ارتباط جمعی برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای اهمیت بسیار زیادی است.

وی افزود: به همین مناسبت و با در نظر گرفتن اهداف برگزاری این جایزه وزین با حضور نویسندگان، پژوهشگران، فعالان عرصه فرهنگ مکتوب و اصحاب رسانه استان، آیین پایانی سومین جایزه کتاب سال کردستان در شهر سنندج برگزار می شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد کردستان اضافه کرد: یکی از مهمترین اهداف برگزاری جایزه کتاب سال کردستان معرفی نویسندگان و پژوهشگران استان و همچنین معرفی آثار برتر در حوزه های مختلف علوم بشری(کلیات، فلسفه و روانشناسی، دین و مذهب، علوم اجتماعی، زبان، علوم محض، علوم کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین پایانی سومین جایزه کتاب سال کردستان برگزار می شود

آیین پایانی سومین جایزه کتاب سال کردستان برگزار می شود