مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-01ورزشي

چاقو کشی در زمین چمن! باشگاه فجر خواهان برخورد جدی با عوامل جنجال است


سرپرست تیم امید فجرشهید سپاسی شیراز در خصوص اتفاقات رخ داده در ورزشگاه شماره 2 باشگاه گل گهر سیرجان توضیحاتی ارائه داد و خواستار رسیدگی و برخورد جدی فدراسیون فوتبال با عوامل درگیری روز پنج شنبه شد.

- چاقو کشی در زمین چمن! باشگاه فجر خواهان برخورد جدی با عوامل جنجال است ایسنا/فارس سرپرست تیم امید فجرشهید سپاسی شیراز در خصوص اتفاقات رخ داده در ورزشگاه شماره 2 باشگاه گل گهر سیرجان توضیحاتی ارائه داد و خواستار رسیدگی و برخورد جدی فدراسیون فوتبال با عوامل درگیری روز پنج شنبه شد.

عصر پنج شنبه، نهم آذرماه در یک دیدار از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته اول امیدهای کشور، تیم های گل گهر سیرجان و فجرشهید سپاسی شیراز به مصاف یکدیگر رفتند.

فجری ها که هر 5 بازی گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، در این مسابقه نمایشی دور از انتظار ظاهر شده و با سه گل از حریف خود عقب بودند که اتفاقات عجیب و تاسف باری در دقایق پایانی بازی رخ داد.

سرپرست تیم امید فجر شهید سپاسی شیراز در این ارتباط به خبرنگار ایسنا گفت: در دقایق پایانی مسابقه و در پی یک برخورد در محوطه جریمه، دروازه بان ما با دست به صورت بازیکن گل گهر ضربه زد.

در پی این اتفاق، یکی از مربیان تیم گل گهر وارد زمین شد و ضربه ای به دروازه بان تیم ما زد که این باعث ایجاد درگیری شدید در زمین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاقو کشی در زمین چمن! باشگاه فجر خواهان برخورد جدی با عوامل جنجال است

چاقو کشی در زمین چمن! باشگاه فجر خواهان برخورد جدی با عوامل جنجال است