مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 18:252023-11-22سياسي

وزیر فرهنگ: شاهد پررونق ترین دوره فعالیت های هنری در کشور هستیم


محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه اعطای نشان «سرو ایرانی» گفت: امروز پررونق ترین دوره فعالیت های هنری در کشور است ، در حوزه موسیقی و اجراهای صحنه ای با یک استقبال بسیار بالایی مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانا، اختتامیه و مراسم اعطای نشان سرو ایرانی جایزه ملی آموزش هنر، چهارشنبه 1 آذر ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون امور هنری و جمعی از مدیران فرهنگی و هنری کشور در تالار رودکی برگزار شد.

گام جدید برای مشاغل و کسب و کارهای فرهنگی در آغاز این برنامه محمدحسین اسماعیلی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش هنر گفت: آموزش به عنوان زیر بنای مستحکم حوزه فرهنگ و هنر محسوب می شود و به همین جهت از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

آموزش هنر در این مرز پرگهر همواره خاستگاه معلمان عاشقی بوده که هنر آمیخته به معرفت و ایمان و عشق را در جان و دل فرزندان این دیار کاشته اند.

 آنچه مسلم است در عرصه آموزش هنر، سه ضلع آموزش دهنده، آموزش گیرنده و فضای آموزشی مکمل هم هستند و در این میان معلمان هنر، نقشی ارزنده و شایان در تربیت و پرورش هنرمندان ایفا می کنند.

وی افزود: نخستین دوره اعطای جایزه ملی آموزش هنر به انتخاب و تقدیر از هنرآموزان و مدیران برتر در هنرستان های ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ: شاهد پررونق ترین دوره فعالیت های هنری در کشور هستیم

وزیر فرهنگ: شاهد پررونق ترین دوره فعالیت های هنری در کشور هستیم