مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-07سياسي

دانشجویان به سمت مسیر مطالبه گری تخصصی بروند


مهدی محمدی معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی سازمان مرکزی پیام نور امروز پنج شنبه 16 آذرماه در نشست دانشجویان پیام نور گفت: دانشجویان در راه مطالبه گری و فعالیت های دانشجویی صورت تخصصی عمل کرده و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز پنج شنبه 16 آذرماه به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو نشستی با حضور مهدی محمدی  معاونت فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی سازمان مرکزی پیام نور و رضا رستمی ریاست  دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه برگزار شد.

مهدی محمدی ضمن گرامیداشت شهیدان دانشجو و 16 آذر که نام گذاری شده است به نام دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان به عنوان موتور محرکه ملت عمل می کنند و مقام معظم رهبری(مدظله) در سخنانشان در مورد دانشجویان همیشه انتظار ویژه ای از این قشر مطالبه گر و پویا داشته است.

وی افزود: جنبش دانشجویی در کشور ما در تاریخِ ثبت شده و شناخته شده ی خود، همیشه ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد، ضد اختناق و بشدت عدالت خواه بوده است.

معاونت فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی سازمان مرکزی پیام نور ضمن اشاره به سیاست های اداره کلی فرهنگی دانشگاه عنوان کرد: حمایت همه جانبه از برنامه ها و ایده های دانشجویی لحاظ همواره بوده و در آینده نیز خواهد شد و به ایده های دانشجویان همیشه با اولویت بررسی نگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان به سمت مسیر مطالبه گری تخصصی بروند

دانشجویان به سمت مسیر مطالبه گری تخصصی بروند