مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-02سياسي

کاشت نهال های طرح یک میلیارد درخت در استان سمنان آغاز شد


آیین آغاز کاشت نهال های طرح یک میلیارد درخت، پویش «صبح زیتون» به یاد شهدای غزه و کاشت سه هزار نهال به یاد سه هزار شهید استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، - ایسنا/سمنان آیین آغاز کاشت نهال های طرح یک میلیارد درخت، پویش صبح زیتون به یاد شهدای غزه و کاشت سه هزار نهال به یاد سه هزار شهید استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سمنان و جمعی از مسؤولان برگزار شد.

سید محمدرضا هاشمی امروز (11 آذر ماه) در این آیین که در محوطه بیرونی نیروگاه شهید باکری سمنان برگزار شد، گفت: طرح غرس یک میلیارد نهال در کشور و استان سمنان آغاز شده است و در مدت چهار سال، تعهد غرس 10 میلیون نهال در استان باید انجام شود.

استاندار سمنان بیان کرد: حفاظت و نگهداری از منابع طبیعی و طرح های اجراشده با کاشت درخت در این بخش امری با اهمیت است که برای موفقیت بهتر باید از مشارکت مردم و ظرفیت های عمومی استفاده بیشتری کرد.

وی ادامه داد: احیای جنگل و فضای سبز، توسعه جنگل، ایجاد بوستان های جنگلی، توسعه زراعت چوب برای تامین نیاز چوب در کشور، کاهش گازهای گلخانه ای، جلوگیری از گسترش ریزگردها، افزایش سرانه جنگل و .

از جمله اهداف طرح کاشت یک میلیارد نهال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت نهال های طرح یک میلیارد درخت در استان سمنان آغاز شد

کاشت نهال های طرح یک میلیارد درخت در استان سمنان آغاز شد