مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:212023-11-22اقتصادي

صدور مجوز فعالیت برای 38ون کافه و سوخت رسان در تهران


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع شهر تهران با اشاره به اینکه 2300 وانت بار در سطح شهر تهران فعالیت دارند، گفت: از این تعداد 900 وانت بار که موقعیتشان مورد گلایه مردم بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سعید بیگی  با اشاره به موضوع ون کافه ها و ساماندهی آنها در پایتخت، گفت: در سال 1400 تعداد این ون کافه ها حدود 200 عدد بود که برخی از آنها کانکس بودند و به صورت ماشینی نبودند و همین امر موجب گلایه های شهروندان بوده است.

وی افزود: بحث مدیریت و ساماندهی ون کافه ها در این دوره از مدیریت شهری با تأکید شهردار تهران و البته با رعایت همه جوانب و موضوع کاسبی آنها در دستور کار قرار گرفت و ما نیز این مسئله را پیگیری کردیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع شهر تهران با تأکید بر اینکه قطعا شهرداری تهران از ون کافه هایی که از استانداردهای لازم به خوردار و موارد را رعایت کنند، حمایت خواهد کرد، گفت: ما مشکلی در این زمینه نداریم و با توجه به شرایط اقتصادی از آنها حمایت می کنیم اما آنها نیز موظفند موارد و استانداردهای اعلام شده را رعایت کنند.

وی ادامه داد: طی چند ماه گذشته گزارشاتی از سوی مردم مبنی بر تخلف های گسترده از سوی ون کافه ها از فروش اقلام خلاف، به شرکت ساماندهی اعلام شد؛ البته ناگفته نماند که بسیاری از کسانی که در ون کافه ها کار می کنند انسان های شریفی هستند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز فعالیت برای 38ون کافه و سوخت رسان در تهران

صدور مجوز فعالیت برای 38ون کافه و سوخت رسان در تهران