مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 07:302023-12-20اقتصادي

اجرای طرح هادی در 20 روستای شهرستان آبیک


رییس بنیاد مسکن شهرستان آبیک از اجرای طرح هادی در حدود 20 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: بازنگری طرح 12 روستا هم در دستور کار قرار گرفته است.

- ابوالقاسم رمضان پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به اجرای طرح هادی در حدود 20 روستای شهرستان در قالب بهسازی معابر، سنگ فرش و آسفالت از محل اعتبارات بنیاد مسکن و مشارکت با دهیاری ها اظهار کرد: در برخی از روستاها مانند کهوانک برای اولین بار است که طرح هادی شامل حدود 3200 مترمربع زیرسازی و آسفالت اجرا و به همراه آسفالت روستای زرجه بستان چند هفته پیش با حضور فرماندار شهرستان آبیک افتتاح شد.

وی با بیان اینکه بازنگری طرح هادی 12 روستای شهرستان آبیک در دستور کار قرار گرفته، افزود: با اتمام بازنگری طرح هادی این تعداد روستا، تمام روستاهایی که طرح های آنها نیاز به بازنگری داشته، اجرایی شده است.

رییس بنیاد مسکن شهرستان آبیک طرح هادی روستا را سند روستا ذکر و ادامه داد: در قالب طرح های هادی می توان توسعه شبکه معابر، کاربری های مورد نیاز روستا اعم از آموزشی، بهداشتی ، خدماتی و سرانه های مسکونی مورد نیاز در روستاها  را تعریف کرد.

رمضان پور بیان کرد: در قالب قانون حمایت از تولید و عرضه مسکن پرونده برای 350 واحد مسکونی برای انجام و رسیدن به مرحله سند تشکیل و در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هادی در 20 روستای شهرستان آبیک

اجرای طرح هادی در 20 روستای شهرستان آبیک