مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 18:102023-11-26اقتصادي

افزایش دو برابری میزان موقوفات در آستان قدس رضوی نسبت به سال گذشته


مدیر توسعه وقف و مشارکت های اجتماعی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی با اعلام اینکه که میزان موقوفات نیمه نخست سال جاری نسبت به موقوفات سال گذشته دو برابر شده است از افزایش کمی و کیفی موقوفات در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر توسعه وقف و مشارکت های اجتماعی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی با اعلام اینکه که میزان موقوفات نیمه نخست سال جاری نسبت به موقوفات سال گذشته دو برابر شده است از افزایش کمی و کیفی موقوفات در سال جاری خبر داد.

عبدالرضا اصغری یکشنبه، 5 آذرماه در نخستین همایش وقف در حوزه سلامت با محوریت توسعه و تجهیز بزرگترین مرکز ناباروری کشور در بیمارستان رضوی مشهد که در بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه وقف عنوان کرد: بهترین نهاد برای ماندگاری نام افراد، نهاد وقف است.

وقف چشمه ای همیشه جاری است و فرصتی برای ماندگار شدن است.

مدیر توسعه وقف و مشارکت های اجتماعی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی افزود: وقف زایش است و نه کاهش و این موقوفات باید در طول تاریخ حفاظت و حراست شود و نسل های مختلف از آن بهره ببرند.

راه اندازی نهضت وقف رضوی وی با بیان اینکه موقوفات حضرت رضا فقط مختص حرم رضوی نیست بلکه به نام حضرت رضا(ع) در سایر حوزه هایی که احساس نیاز می شود از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری میزان موقوفات در آستان قدس رضوی نسبت به سال گذشته

افزایش دو برابری میزان موقوفات در آستان قدس رضوی نسبت به سال گذشته