مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 02:302023-12-18ورزشي

نسل Z؛ خبرنگاری یا هوادار؟!


شاهد ایجاد نسلی جدید در عرصه روزنامه نگاری ورزشی هستیم نسلی که حمایت از یک تیم خاص را پنهان نمی کند و بلکه آن را نوعی افتخار برای خود می داند اما روزنامه نگاری با هواداری فرسنگ ها فاصله دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بزرگان رسانه و روزنامه نگاری ورزشی بارها به ما تشر می زدند که عشق وعلاقه تان به یک تیم خاص نباید علنی شود! حتی سرمربی که دوستش دارید را باید بیشتر نقد کنید و بیشتر به چالش بکشید! چون شما خبرنگاری نه هوادار! باید بدانید قلم حرمت دارد، خبرنگار یعنی نماینده مردم و رسالتی دارد که شاید اولینش  اطلاع رسانی سریع و صحیح باشد و.

نصحیت بزرگان روزنامه نگاری در دهه  اخیر رنگ باخته! انگار برای خبرنگاران حمایت علنی از یک تیم و یک مربی نه تنها عار نیست که افتخار شده ! هنوز خیلی از اهالی ورزش و مدیران فوتبال  نمی دانند نام های بزرگی چون زنده یادهایی چون عطا الله بهمنش، پرویز زاهدی، ناصر احمدپور و حتی بزرگانی که هنوز از حضورشان بهره مندیم چون سعید مدنی، اردشیر لارودی و.

طرفدار کدام تیم بودند وهستند؟! در عرصه روزنامه نگاری قطعا هر خبرنگار و سردبیری تیمی را دوست داشته که عاشق فوتبال شده! مگر می توان بدون عشق به فوتبال و ستاره های دوران کودکی وارد حرفه روزنامه نگاری شد حرفه ای که به قول بزرگی می گفت: نام دارد و نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل Z؛ خبرنگاری یا هوادار؟!

نسل Z؛ خبرنگاری یا هوادار؟!