مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 05:252023-12-15حوادث

اتوبوسی که به مقصد نرسید


در دو هفته اخیر خرابی اتوبوس زنگی آباد به کرمان مشکل بسیاری از مردم این شهر شده و رفت وآمد آنان خصوصا دانشجویان ساکن این شهر را با مشکل مواجه کرده است.

- خبرگزاری فارس – کرمان، مهدیه طاهری مقدر: تقریبا 13 آذرماه بود که اتوبوس زنگی آباد به یک باره در ساعت 6 و نیم صبح در حالی که مسافر داشت،خراب می شود و مسافران مجبور می شوند ادامه راه را طور دیگری طی کنند تا به مقصد برسند، اما این مشکل دیروز و امروز نیست بلکه سالهاست که بسیاری از مردم زنگی آباد که با اتوبوس به شهر کرمان می روند، از این مسأله گلایه دارند.

اهالی زنگی آباد کرمان گله مندند   به یکی از ایستگاه های اتوبوس زنگی آباد می روم و با دانشجویی که عجله هم دارد همکلام می شوم.

از او در مورد وضعیت اتوبوس ها می پرسم که می گوید: دانشجوی دانشگاه شهید باهنر هستم و  هر روز باید مسیر زنگی آباد تا دانشگاه را با اتوبوس بروم.

اوایل وضعیت اتوبوس زنگی آباد بهتر بود چون دارای دو دستگاه اتوبوس و  6 سرویس رفت و برگشت بود، حتی یادم هست آخرین سرویس ساعت 6 و نیم از کرمان برمی گشت اما با شروع دوران کرونا این سرویس ها به چهار سرویس در روز کاهش یافت.

این دانشجو ادامه می دهد: شاید اگر علاقه به درس و تحصیل نبود هیچ وقت این مشقت رفت وآمد را تحمل نمی کردم و البته فرسوده بودن این اتوبوس و تعداد زیاد مسافران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوسی که به مقصد نرسید

اتوبوسی که به مقصد نرسید