مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-04سياسي

توزیع بیش از 20 هزار سری جهیزیه در کشور


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه از توزیع بیش از 20 هزار سری جهیزیه در کشور خبر داد.

- سردار سرتیپ سید ضیاءالدین حزنی امروز، 13 آذرماه در آیین اهدای 848 سری جهیزیه به نیازمندان به نیابت از 6 هزار و 566 شهید لرستان که با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان انجام شد، گفت: در امر پسندیده ازدواج آسان تمام تلاش ها با نهادهای حمایتی صورت گرفته و خوشبختانه طلاق نیز کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه هیچ کارخانه لوازم خانگی در کشور تعطیل نیست، افزود: با راه اندازی ازدواج آسان این امر موفق صورت گرفت و با تشکیل خانواده مشکلات فرهنگی کاهش می یابد.

سردار حزنی در ادامه صحبت هایش اظهار کرد: امسال 20 هزار و 313 سری جهیزیه در قالب ازدواج آسان بین نیازمندان کشور توزیع شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه بیان کرد: امسال 4068 سری جهیزیه توسط سپاه لرستان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله بعدی با حمایت سازمان بهزیستی این اقدام صورت می گیرد، گفت: با ترویج ازدواج آسان شادی بین خانواده ها گسترش می یابد، اما دغدغه های مالی در کشور وجود دارد که با تلاش مسئولان باید برط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 20 هزار سری جهیزیه در کشور

توزیع بیش از 20 هزار سری جهیزیه در کشور