مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-23سياسي

لزوم بررسی بیشتر ابعاد جهاد تبیین


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: باید مدیران بیشتر در مسیر جهاد تبیین باشند و با تشکیل بیشتر جلسات، ابعاد مختلف آن را بررسی کنیم.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: باید مدیران بیشتر در مسیر جهاد تبیین باشند و با تشکیل بیشتر جلسات، ابعاد مختلف آن را بررسی کنیم.

ابوالفضل رفیعی صبح امروز (2 آذرماه) در نشست بصیرتی مدیران کل استان زنجان که در قالب طرح ملی جهاد تبیین که در استانداری زنجان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج، اظهار کرد: لباس مقدس بسیجیان، لباس فرهنگ، گفتمان و تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه حل المسائل کشور در گرو فرهنگ بسیجی است، افزود: اگر این فرهنگ در سراسر کشور در مدیریت ها، برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها خود را پیدا کند و نهادینه شود، قطعا همه مشکلات کشور را پیش رو خواهیم گذاشت و در اعتلای کشور، رسیدن به اون جایگاه واقعی و طی مسیر هدف گذاری شده سریع تر اتفاق می افتد.

این مسئول با بیان اینکه هفته بسیج یک بهانه برای رجوع به تفکر بسیجی، تبیین و شناخت درست این تفکر و فرهنگ است، تصریح کرد: امید است هرچه زودتر خود را با این راستا همسو کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بررسی بیشتر ابعاد جهاد تبیین

لزوم بررسی بیشتر ابعاد جهاد تبیین