مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-13فرهنگي

آغاز نخستین سوگواره راوی رزم در تفت+ عکس


نخستین سوگواره استعدادیابی شبیه خوانی نوجوانان و جوانان استان یزد با اجرای تعدادی از جوانان و نوجوانان در نقش اولیا خوانی و اشقیا خوانی درحسینیه بیت العباس محله گرمسیر تفت آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سوگواره شبیه خوانی راوی رزم که از صبح امروز چهارشنبه 22 آذرماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شهرستان تفت آغاز به کار کرد، تا شامگاه فردا پنج شنبه بیست و سوم آذرماه در حسینیه محله گرمسیر تفت ادامه خواهد داشت.

 احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حاشیه این رویداد، اظهار کرد: از بین 97 اثر رسیده به دبیرخانه سوگواره راوی رزم، تعداد 61 اثر به بخش رقابت نهایی سوگواره راه پیدا کرد که از این تعداد 30 اثر در بخش نوجوانان و 31 اثر هم در بخش جوانان در این دو روز به رقابت می پردازند.

وی افزود: جعفر جعفر زاده، مهدی بیکی و حمیدرضا راستی اعضای هیات داوران بخش مسابقه حضوری نخستین سوگواره استعدادیابی شبیه خوانی نوجوانان و جوانان استان یزد را بر عهده دارند.

مدیرکل ارشاد یزد گفت: نخستین سوگواره شبیه خوانی استانی راوی رزم با هدف شناسایی و استعدادیابی نوجوانان و جوانان در هنر آیینی مذهبی شبیه خوانی و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و حماسه قیام حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش در حسینه بیت العب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نخستین سوگواره راوی رزم در تفت+ عکس

آغاز نخستین سوگواره راوی رزم در تفت+ عکس