مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-19اقتصادي

استاندار؛ کهگیلویه و بویراحمد بیش از 1000 پروژه نیمه تمام دارد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هدف پیگیری و رفع مشکلات مالی حدود هزار پروژه نیمه تمام استان، با رییس سازمان هدفمندی یارانه ها دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سید علی احمدزاده در دیدار با علی عسگری رییس سازمان هدفمندی یارانه ها خواستار مساعدت و همکاری این سازمان جهت تخصیص اعتبار به پروژه های نیمه تمام استان شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بالغ بر یک هزار پروژه نیمه تمام در سطح این استان وجود دارد، گفت: اغلب این پروژه ها در گذشته تعطیل بودند اما با شروع به کار دولت سیزدهم فعال شدند و مردم چشم انتظار به سرانجام رسیدن آنها هستند.

وی با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان مردم برای عبور از رودخانه از جره استفاده می کردند و این وسیله باعث قطع انگشتان دست آنها و حتی از بین رفتن جان آنها شده بود،اظهار داشت در حال احداث پل بر روی این رودخانه ها هستیم و مردم این روستاها امیدوار به تلاش های دولت آیت الله دکتر رییسی هستند.

احمدزاده بر استفاده از ظرفیت سازمان هدفمندی یارانه ها برای تکمیل پروژه های راه روستایی تاکید کرد و گفت: شش هزار و 200 کیلومتر راه در استان وجود دارد که از این میزان چهار هزار و 400 کیلومتر راه روستایی است که بیشترین راه های استان در بخش روستایی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار؛ کهگیلویه و بویراحمد بیش از 1000 پروژه نیمه تمام دارد

استاندار؛ کهگیلویه و بویراحمد بیش از 1000 پروژه نیمه تمام دارد