مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:012023-11-28اجتماعي

حرکات مارپیچی در خیابان های کرمانشاه 939 خودرو را راهی توفقگاه کرد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام پلیس راهنمایی و رانندگی برای برخورد با وسایل نقلیه متخلف، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 939 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف به علت تخلفات مختلف توقیف شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، از توقیف 939 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در استان خبر داد و اظهار کرد: از مجموع وسایل نقلیه توقیفی، 654 دستگاه آن خودرو و 285 دستگاه نیز موتورسیکلت بوده اند که به دلیل ارتکاب تخلفانی نظیر حرکات نمایشی و مارپیچ، آلودگی صوتی و دور دور توقیف شده اند.

وی افزود: مجازاتی که برای این دسته از تخلفات در قانون پیش بینی شده است علاوه بر اعمال قانون، توقیف به مدت یک ماه و ثبت نمره منفی در سابقه گواهینامه راننده اعمال خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به اعمال قانون 47 هزار و 205 دستگاه وسیله نقلیه در 8 ماهه سپری شده از سال، از برخورد با خودروهایی که در وضعیت ظاهری و فنی آن ها تغییر ایجاد شده است، خبر داد و گفت: در همین راستا طی آبان ماه امسال 30 دستگاه وسیله نقلیه توقف شده اند.

وی تصریح کرد: این دسته از وسایل نقلیه که در وضعیت ظاهری آن ها تغییر ایجاد شود به مدت 15 روز توقیف و پس از تغییر وضعیت به حالت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکات مارپیچی در خیابان های کرمانشاه 939 خودرو را راهی توفقگاه کرد

حرکات مارپیچی در خیابان های کرمانشاه 939 خودرو را راهی توفقگاه کرد