مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-11اقتصادي

تحویل 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال


از حدود 84 هزار واحد مسکن مهر پردیس 19 هزار واحد باقی مانده که قرار است تا پایان سال جاری 10 هزار واحد از این تعداد تحویل شود و مابقی نیز تا قبل از پایان دولت سیزدهم تکمیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، از سال 1389 پروژه مسکن مهر شهر در شهر جدید پردیس آغاز شد که تاکنون 84 هزار و 172 هزار واحد در این شهر جانمایی شده است.

از این تعداد تا سال جاری  29 هزار و 182 واحد باقی مانده بود که در ماه های گذشته 10 هزار واحد تکمیل و با اجرای تمامی زیرساخت ها به متقاضیان تحویل شد.

آن طور که خلیل محبت خواه ـ مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفته است: هم اکنون واحدهای باقیمانده مسکن مهر آن شهر به 19 هزار و 182 واحد کاهش یافته که این شرکت در نظر دارد 7000 واحد را در دهه فجر و 3000 واحد دیگر را قبل از اتمام سال جاری تحویل دهد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با همکاری صندوق ملی مسکن و با تامین بخشی از منابع مالی صندوق و همچنین منابع شرکت عمران شهر پردیس بتوان واحدهای باقیمانده مسکن مهر را تکمیل کرد و قبل از اتمام این دولت تحویل متقاضیان داد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، تعطیلی کارگزاری ها در این شهر را اقدامی برای شفافیت و عدم خرید و فروش واحدهای غیرمجاز با هدف سوداگری عنوان کرد و گفت: مدت کوتاهی است که تمامی اقدامات شرکت عمران شهر پردیس به شکل آنلای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال

تحویل 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال