مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-15سياسي

تتلو چگونه میان تتلیتی ها تاجگذاری کرد؟!


بر اساس یافته های یک پژوهش، هواخواهان تتلو در چارچوب یک خرده فرهنگ دیجیتالی دارای هنجارهای گروهی مانند حمایت از تتلو و عدم انکار هویت تتلیتی، - فردگرایی افراطی، پذیرش سلایق گوناگون، امید به آینده و در نهایت پیروی از سبک زندگی تتلو هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرنا نوشت: در روزهای پایانی پاییز 1402، سلبریتی های قبلا زیرزمینی و اکنون خارج نشین در عرصه موسیقی باز هم خبرساز شدند؛ از ساسی مانکن که بعد از یکی دو سال با یک کلیپ مبتذل دیگر در رسانه ها و شبکه های اجتماعی خودنمایی کرد تا امیر تتلو که بعد از رفتارهای جنجالی در ترکیه و ایجاد درگیری و تشنج در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، از سوی پلیس بازداشت و به ایران تحویل داده شد.

البته به این وقایع می توان حواشی آوازخوانی پیرمرد رشتی و مشهور شدن صادق بوقی به خاطر بسته شدن صفحه اینستاگرامش را هم اضافه کرد.

مضمون و درون مایه های موسیقی تتلو، آمیزه ای از خودشیفتگی و خودستایی، قدرت و فاعلیت، توجیه رفتار، تمایل به تنهایی، غرور، عشق، بدن مندی و شهوت و.

است استرداد امیرحسین مقصودلو یا همان تتلو به ایران، گمانه زنی های متعددی را به همراه داشت؛ از طرح احتمال اعدام او به اتهاماتی چون افساد فی الارض تا شایعاتی مبنی بر این که بدهی های سنگینش در ترکیه، ناتوانی در پرداخت آن ها و پرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تتلو چگونه میان تتلیتی ها تاجگذاری کرد؟!

تتلو چگونه میان تتلیتی ها تاجگذاری کرد؟!