مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-16اجتماعي

در یک سال گذشته 150 پروژه تحقیقاتی کشاورزی در مرکز کرمانشاه انجام شده است


رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه از انجام 150 پروژه تحقیقاتی کشاورزی توسط پژوهشگران کرمانشاهی در مرکز تحقیقات کشاورزی استان طی یک سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه از انجام 150 پروژه تحقیقاتی کشاورزی توسط پژوهشگران کرمانشاهی در مرکز تحقیقات کشاورزی استان طی یک سال گذشته خبر داد.

جلال قادری به مناسبت روز پژوهش(25 آذر) در گفت و گو با ایسنا، رویکرد اصلی انجام پروژه های تحقیقاتی و دیگر فعالیت های علمی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه را حل مسائل و چالش های بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه در تلاش است تا با ارائه راهکارهای کارشناسی در جهت حل مسائل و چالش های بخش کشاورزی استان گام های اساسی بردارد.

وی با اشاره به تلاش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی در جهت انتقال نتایج فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی به بخش تولید، گفت: زمانی می توانیم ادعا کنیم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی توانسته ماموریت خود را در استان به خوبی انجام دهد که نتایج حاصل از انجام پروژه های تحقیقاتی به سطح مزارع کشاورزی رسیده و افزایش بهره وری و یا افزایش کیفیت محصولات تولیدی را به همراه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در یک سال گذشته 150 پروژه تحقیقاتی کشاورزی در مرکز کرمانشاه انجام شده است

در یک سال گذشته 150 پروژه تحقیقاتی کشاورزی در مرکز کرمانشاه انجام شده است