مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-20اقتصادي

تامین و توزیع مرغ گرم و منجمد برای شب یلدا در هرمزگان


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از توزیع مرغ منجمد و مرغ گرم برای کنترل بازار و تامین نیاز شهروندان درایام پیش روی در شب یلدا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی جامعی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، امروز اظهار کرد: به جهت فرا رسیدن شب یلدا برای تنظیم بازار و نیاز شهروندان عزیز و همچنین جهت جبران کمبود ناشی از عرضه مرغ گرم خارج استان به دلیل  افزایش قیمت مرغ در سایر استانهای همجوار از مورخ 25  آذر ماه بطور متوسط  روزانه 20  تن  مرغ منجمد و همچنین بطور متوسط روزانه  120 تن مرغ گرم در ایام پیش رو   توزیع می گردد.

 مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان بیان کرد : قیمت مرغ منجمد جهت مصرف کننده که از طریق فرو شگاههای زنجیره ای و مغازه های فروش مرغ گرم سطح شهر در اختیار شهروندان عزیز قرار گرفت به مبلغ 65700 تومان و مرغ گرم نیزپایینتر از قیمت میانگین کشوری متناسب با عرضه وتقاضا  عرضه میگردد.

  جامعی عنوان کرد:  یکی از ابزار های موثر در کنترل قیمت مرغ و توجه به نیاز پروتیینی قشر متوسط به پایین جامعه که امکان خرید مرغ گرم با قیمت بالاتر میسر نمی باشد توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب و مناسب که طبق برنامه قبلی ذخیره سازی گردیده است صورت می پذیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین و توزیع مرغ گرم و منجمد برای شب یلدا در هرمزگان

تامین و توزیع مرغ گرم و منجمد برای شب یلدا در هرمزگان