مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-25اقتصادي

برآورد وجود 50 تور گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه/ گردشگران مراقب این تورها باشند


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای اجرای طرح شناسایی و مقابله با تورهای گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای اجرای طرح شناسایی و مقابله با تورهای گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه خبرداد.

داریوش فرمانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به فعالیت گسترده تورهای گردشگری غیرمجاز در فضای مجازی، اظهار کرد: متاسفانه طی سالهای اخیر شاهد رشد قارچ گونه تورهای گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه بوده ایم.

وی افزود: تنها طی سال گذشته 50 تور گردشگری غیرمجاز را که در بستر فضای مجازی فعالیت می کردند، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه یادآورشد: طبق رصدهای صورت گرفته در حال حاضر هم بیش از 50 تور غیرمجاز در کرمانشاه در فضای مجازی مشغول فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: متاسفانه جولان این تورهای غیرمجاز در فضای مجازی در حالیست که ما تنها وظیفه شناسایی این تورها را داریم و همین مسئله باعث شده تا پس از شناسایی و بسته شدن صفحه آنها در بستر فضای مجازی، سریعا یک صفحه جدید جایگزین کنند.

به گفته این مسئول، طبق قانون میراث فرهنگی تنها مکلف به شناسایی تورهای گردشگری غیرمجاز و معرفی آنها به پلیس فتا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد وجود 50 تور گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه/ گردشگران مراقب این تورها باشند

برآورد وجود 50 تور گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه/ گردشگران مراقب این تورها باشند