مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 01:202023-12-20دانش

افزایش ارتباطات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با دانشگاه جراح پاشا در ترکیه


رییس دانشگاه جراح پاشا در ترکیه با حضور در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رییس دانشگاه، معاونین و مدیران دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه جراح پاشا در ترکیه با حضور در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رییس دانشگاه، معاونین و مدیران دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این دیدار که 29آذر ماه 1402 در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار کرد: شهر تبریز یکی از شهرهای تاریخی کشور ایران است و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان یکی از دانشگاه های باسابقه این شهر در رتبه بندی های جهانی در جایگاه ویژه ای قرار دارد و جزو دانشگاه های برتر کشور و جهان محسوب می شود.

دکتر بهمن نقی پور افزود: بسیاری از دانشکده های ما نیز جزو دانشکده های برتر در دنیا و خاورمیانه هستند که از جمله آن ها دانشکده داروسازی و فارماکولوژی در خاورمیانه دارای رتبه های برتر است.

وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم کشور ترکیه به عنوان همسایه، دوست و برادر کشور ما بوده و قرابت های فرهنگی، زبانی و مذهبی عمیقی بین دو کشور حاکم است و امیدواریم همکاری های فی مابین باعث ارتقاء و پیشرفت هر دو دانشگاه و کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ارتباطات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با دانشگاه جراح پاشا در ترکیه

افزایش ارتباطات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با دانشگاه جراح پاشا در ترکیه