مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-08سياسي

امام جمعه اصفهان: حضور پای صندوق رأی جهاد است


خطیب جمعه اصفهان با تاکید بر پرهیز از قضاوت کودکانه گفت: حضور پای صندوق های رأی یکی از جهادهای امروزی است که ان شاالله اصفهانی ها در آن مشارکت گسترده ای می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان  در ابتدای خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با حدیثی از امیرالمومنین همگان را دعوت به تقوی  و عمل صالح کرد و گفت : تقوی مثل قلعه ای مستحکم است که شیطان نمی تواند نفود کند.

وی توفیق تقوی و ترک گناه را برای همگان درخواست کرد و ادامه داد: خوشا به حال مؤمنان، آنانکه در نماز حاشیه هستند، حرف لغو و بیهوده نمی زنند، مومن حق خدا را ادا می کند زکات می دهد، در امانت خیانت نمی کند و از نمازش مراقبت و محافظت می کند.

 آیت الله طباطبایی نژاد با سفارش به اقامه نماز اول وقت در مساجد اظهار داشت: اولین سوال روز قیامت از نماز است و بین مومن بودن و کافر شدن فقط تفاوت این است که نماز را اول وقت نخوانیم.

وی با تاکید بر ضرورت رونق مساجد گفت نمازگزاران واقعی میراث و مالک فردوس هستند.

 نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه مشکلات غزه بخاطر این است که اطرف این کشور،کشورهای مطیع اسراییل است و مصر و اردن و لبنان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان: حضور پای صندوق رأی جهاد است

امام جمعه اصفهان: حضور پای صندوق رأی جهاد است