مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-20سياسي

دعوت به همکاری مرکز وکلای قوه قضاییه از پژوهشگران


رییس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: در راستای مصوبات ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص بسیاری از چالش های دستگاه قضا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حسن عبدلیان پور، رییس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه عصر امروز 29 آذرماه 1402 در همایش بررسی تحولات آموزشی و نقش آموزش و پژوهش مرکز به مناسبت هفته پژوهش گفت: اقدامات زیربنایی در مرکز در بحث اموزش و پژوهش صورت گرفته است.

  وی با تاکید بر امر پژوهش ادامه داد: توسعه علم و پژوهش برای ارتقای جایگاه علمی کشور، مرهون مطالعه و پژوهش نخبگان، دانشمندان، محققان، دانشگاه ها، پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی است.

از همین رو در هفته پژوهش که از 25 آذر ماه آغاز می شود و تا 29 آذرادامه دارد هفته ای است که فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش را در کشور فراهم می آورد تا برای آینده، برنامه ریزی و اقدامات بهتر و مهم تری را در دستور کار خود قرار دهیم.

  عبدلیان پور بیان کرد: بنابراین برگزاری چنین همایش های عظیمی، ضمن ارتقای شأن و جایگاه پژوهش و فعالین این عرصه، بستر سازی مستحکمی را برای ادامه راه تقویت کرده و توسعه پژوهش را به ویژه در زمینه وکالت و کارشناسی که ضامن پیشرفت واقعی کشور و برقراری عدالت است، فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به همکاری مرکز وکلای قوه قضاییه از پژوهشگران

دعوت به همکاری مرکز وکلای قوه قضاییه از پژوهشگران