مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 07:502023-12-02حوادث

2 تصادف در جاده های زنجان 10 مصدوم بر جای گذاشت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 2 فقره تصادف در جاده های استان 10 نفر را مصدوم و نجاتگران 2 نفر را رهاسازی کردند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 2 فقره تصادف در جاده های استان 10 نفر را مصدوم و نجاتگران 2 نفر را رهاسازی کردند.

حکمت اله هاشمی شامگاه دیروز (10 آذرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: ساعت 18:12 دقیقه روز گذشته واژگونی یک دستگاه ساندرو در کیلومتر 17 جاده قیدار به ابهر توسط هموطنان برای امدادرسانی به ندای امداد گزارش شد.

وی یادآوری کرد: برای امدادرسانی به چهار مصدوم این حادثه 2 تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای دوتپه شهرستان خدابنده همراه آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه نجاتگران اقدام به انجام کمک های اولیه برای مصدومان کرده و یکی از این مصدومان توسط هلال احمر به بیمارستان امیرالمومنین (ع) قیدار منتقل شد و عملیات ساعت 20:23 دقیقه پایان یافت.

هاشمی به سانحه رانندگی دیگری در آزادراه زنجان - قزوین اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر 10 لاین شمالی این مسیر ارتباطی بر اثر برخورد پراید با پژو پارس اتفاق افتاد.

این سانحه ساعت 18:51 توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تصادف در جاده های زنجان 10 مصدوم بر جای گذاشت

2 تصادف در جاده های زنجان 10 مصدوم بر جای گذاشت