مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:352023-11-22اجتماعي

لزوم راه اندازی مجتمع شوق زندگی در مرکز بزرگترین استان کشور


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، سید مهدی قویدل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه اندازی مجتمع کاهش آسیب های اجتماعی با عنوان شوق زندگی با همکاری دستگاه های اجرایی، - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت:مجتمع کاهش آسیب های اجتماعی شوق زندگی باید با همکاری کلیه دستگاه های اجرایی، حمایتی وقضایی راه اندازی می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، سید مهدی قویدل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه اندازی مجتمع کاهش آسیب های اجتماعی با عنوان شوق زندگی با همکاری دستگاه های اجرایی، حمایتی وقضایی باید راه اندازی شود و مقرر شد مکانی در این خصوص اختصاص پیدا کند.

  وی در رابطه با انجام اقدامات لازمه برای راه اندازی مجتمع شوق زندگی در کرمان، افزود:  این موضوع در جلسات شورای معاونین دادگستری استان و اخذ مصوبه شورای معاونین مطرح و با دستگاه های اجرایی مکاتبه لازم انجام و در همین راستا 4 جلسه با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و مسئولین دستگاه های اجرایی و استانداری برگزار شده است.

قویدل در ادامه به بیان اهمیت و ضرورت راه اندازی مجتمع شوق زندگی در کرمان و اهم اقدامات صورت گرفته در خصوص راه اندازی این مجتمع پرداخت و اضافه کرد: شرکت در کارگاه حمایت از حقوق اطفال و نوجوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی مجتمع شوق زندگی در مرکز بزرگترین استان کشور

لزوم راه اندازی مجتمع شوق زندگی در مرکز بزرگترین استان کشور