مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:452023-11-22سياسي

همسر رییسی: ما باید جهان را رهبری کنیم


عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی افزود: در گام دوم ما باید جهان را رهبری کنیم و به عنوان الگو باید رهبری زنان جهان را در دست بگیریم نه اینکه خودمان همچنان پیرو بمانیم.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جمیله علم الهدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، در مراسم دانش افزایی بانوان هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در تاریخ 27 آبان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) و بزرگداشت این روز، تصریح کرد: روز ولادت یکی از بزرگترین بانوان جهان بهانه ای است تا مقام و جایگاه زن را از دیدگاه خداوند بررسی کنیم.

همسر رییس جمهور با تاکید بر اینکه جایگاه و شأن حضرت زینب (س) و دیگر بانوان در تاریخ اسلام از زمان حضرت ابراهیم (ع) ناشناخته مانده است، افزود: یکی از موضوعاتی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد غفلت واقع شده، این است که زن را آنچنان که خداوند تعریف کرده، به جامعه معرفی نکرده ایم.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه با بیان اینکه ساختن اندیشه های نو و خلاق در حوزه زنان، معطوف به تعریف دقیق تری از زن در دیدگاه قرآن کریم و نظریات اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر هدف از خلقت زن معلوم نباشد و اینکه چرا زن و مرد را خداوند زوج آفرید؟ دچار خطا خواهیم شد و این از جمله موضوعاتی است که باید تحقیقات گسترده ای پیرامون آن انجام گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر رییسی: ما باید جهان را رهبری کنیم

همسر رییسی: ما باید جهان را رهبری کنیم