مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:502023-11-22سياسي

مدرسه سازی از ضروریات کار نظام آموزشی در سیستان و بلوچستان است


استاندار سیستان و بلوچستان در گردهمایی نیک اندیشان مدرسه ساز استان که شامگاه سه شنبه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد؛ خیرین را دلسوزان حقیقی نظام تعلیم و تربیت دانست که دوشادوش مسئولین دولتی در مسیر مدرسه سازی و مدرسه یاری گام برمی دارند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان در گردهمایی نیک اندیشان مدرسه ساز استان که شامگاه سه شنبه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد؛ خیرین را دلسوزان حقیقی نظام تعلیم و تربیت دانست که دوشادوش مسئولین دولتی در مسیر مدرسه سازی و مدرسه یاری گام برمی دارند.

محمد کرمی ضمن قدردانی از نگاه بلند و خیرخواهانه خیرین که به کمک دستگاه تعلیم و تربیت آمده و خواهند آمد؛ گفت: شما خیرین در حقیقت عنایت خداوند متعال را همراه خود دارید که توانسته اید از این فرصت پیش آمده به نحو مطلوب و شایسته ای بهره گیرید.

وی افزود: شما دلسوزان حقیقی نظام تعلیم و تربیت هستید که دوشادوش مسئولین دولتی گام برداشته و همراه و همدل با آنان در مسیر تربیت و ساختن فرزندان ایران اسلامی می کوشید.

کرمی آموزش و پرورش را دستگاهی انسان ساز عنوان کرد که تربیت و ساختن آحاد بشریت را بر عهده دارد؛ از همین روی اهمیت و جایگاه و ارزش این دستگاه باید در نزد همگان حفظ و ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه سازی از ضروریات کار نظام آموزشی در سیستان و بلوچستان است

مدرسه سازی از ضروریات کار نظام آموزشی در سیستان و بلوچستان است