مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-20فناوري

ردیاب های خودرو چگونه کار می کنند؟


خرید جی پی اس خودرو؛ کاری که واجب تر از نان شب است! - خرید جی پی اس خودرو؛ کاری که واجب تر از نان شب است! ردیاب های خودرو چگونه کار می کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب سایت یوفایندر، ردیاب های GPS خودرو معمولا با استفاده از ترکیبی از فناوری GPS (سیستم موقعیت یابی جهانی) و شبکه های سلولی کار می کنند.

به طور کلی، GPS مکان وسیله نقلیه را مشخص می کند، ردیاب این اطلاعات را از طریق شبکه های سلولی به یک سرور راه دور منتقل می کند و به کاربران این را امکان می دهد که از طریق یک برنامه تلفن همراه یا رابط وب اختصاصی به داده های ردیابی دسترسی داشته باشند.

جی پی اس خودرو؛ مهم تر از آنچه تصور می کنید! ردیاب یا همان GPS، دسترسی به داده های مکان واقعی یک شی یا یک شخص را با ارسال سیگنال ها بین ماهواره هایی که به دور زمین می چرخند و شبکه ای از ایستگاه های زمینی یا دستگاه های دریافت کننده را تسهیل می کند.

این فناوری ناوبری GPS که در ابتدا در دهه 1960 برای مقاصد نظامی به کار گرفته شد، در نهایت در سال 1983 در دسترس عموم قرار گرفت.

عملکرد GPS ردیاب های خودرو دستگاه های ردیابی جی پی اس خودرو، فناوری ردیابی پیشرفته را با نرم افزارهای نقشه برداری و گزارش دهی سازگار و پیچیده ترکیب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردیاب های خودرو چگونه کار می کنند؟

ردیاب های خودرو چگونه کار می کنند؟