مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-19سياسي

شهید «صادق گنجی» شهید راه بصیرت و روشنگری است


فرماندار دشتستان در مراسم سی و سومین سالگرد شهادت «صادق گنجی» رایزن فرهنگی ایران در لاهور پاکستان تاکید کرد: صادق گنجی شهید راه بصیرت و روشنگری است.

- ایسنا/بوشهر فرماندار دشتستان در مراسم سی و سومین سالگرد شهادت صادق گنجی رایزن فرهنگی ایران در لاهور پاکستان تاکید کرد: صادق گنجی شهید راه بصیرت و روشنگری است.

احمد بنافی در سی و سومین سالگرد شهادت شهید صادق گنجی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برازجان گفت: دشتستان دارای 6 هزار سال تمدن است.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید صادق گنجی خاطرنشان کرد: شهید گنجی شهید راه روشنگری و بصیرت افزایی است.

فرماندار دشتستان بیان کرد: در شرایطی که دشمن با پروپاگاندای رسانه ای خود تصویری سیاه را به مردم ما نشان می دهد، برگزاری برنامه های شهدا نقش مهمی در خنثی کردن نقشه های دشمنان دارد.

وی با اشاره به استقبال گسترده و پرشور مردم نقاط مختلف شهرستان دشتستان از برنامه های شهدا تصریح کرد: استان بوشهر و شهرستان دشتستان جبهه مقدم مقاومت در جنوب کشور بوده و در دوران دفاع مقدس هم اینگونه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، شهید گنجی، سال 1369 در آخرین روزهای ماموریتش در لاهور پاکستان، در جریان یک عملیات تروریستی به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید «صادق گنجی» شهید راه بصیرت و روشنگری است

شهید «صادق گنجی» شهید راه بصیرت و روشنگری است