مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-19سياسي

حساسیت لازم برای جوانی جمعیت وجود ندارد


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه حساسیت لازم برای جوان شدن جمعیت در برخی از مسئولان وجود ندارد، گفت: جامعه ما به سرعت به سمت سالمندی پیش می رود و باید فارغ از هر گونه مباحث سیاسی و حزبی به فکر این موضوع بود.

- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان انتقاد کرد حساسیت لازم برای جوانی جمعیت وجود ندارد ایسنا/کرمان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه حساسیت لازم برای جوان شدن جمعیت در برخی از مسئولان وجود ندارد، گفت: جامعه ما به سرعت به سمت سالمندی پیش می رود و باید فارغ از هر گونه مباحث سیاسی و حزبی به فکر این موضوع بود.

مریم السادات طباطبایی 28 آذرماه در همایش سلامت خانواده وعوامل ناباروری زوجین که در بهزیستی کرمان برگزار شد، با اشاره به اینکه حساسیت لازم برای جوان شدن جمعیت در برخی از مسئولان وجود ندارد، اظهار کرد: جامعه ما به سرعت به سمت سالمندی پیش می رود و باید فارغ از هر گونه مباحث سیاسی و حزبی به فکر این موضوع بود.

وی افزود: طبق آمار موجود، نرخ فرزندآوری در جهان 2.

2 درصد است که متاسفانه این نرخ در ایران کمتر از دو است و اگر به همین روند پیش برویم در 27 سال آینده بالای 30 درصد جمعیت کشور سالمند هستند آنهم بدون هیچ همدم و مونسی که این خود زمینه ساز بسیاری از مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت لازم برای جوانی جمعیت وجود ندارد

حساسیت لازم برای جوانی جمعیت وجود ندارد