مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-16بين الملل

مقام نظامی آمریکا: اوکراین احتمالاً تا تابستان شکست خواهد خورد


مقام های اروپایی و آمریکایی ارزیابی کرده اند که تداوم بن بست کنگره برای کمک به اوکراین به فاجعه ای برای کی یف در ماههای آینده تبدیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیچ تضمینی در خصوص موفقیت در کنار ما وجود ندارد اما قطعاً آن ها بدون ما شکست خواهند خورد یکی از مقام های ارشد نظامی آمریکا در مصاحبه با شبکه سی ان ان این سخنان را در توصیف وضعیت اوکراین در نبرد با ارتش روسیه بیان کرد.

در شرایطی که بسته کمک نظامی به اوکراین همچنان در کنگره ایالات متحده آمریکا متوقف شده است، چندین تن از مقام های آمریکایی و اروپایی تأکید کردند که توقف این کمک ها، تأثیر تضعیف کننده ای بر دفاع اوکراین خواهد داشت و در ادامه چشم انداز بلندمدت شکست در جنگ را برای این کشور اروپایی متصور شدند.

یکی از دیپلمات های اروپایی در خصوص تأثیر کاهش کمک های نظامی بر ضدحملات کی یف در شرق و جنوب اوکراین گفت: اگر به دنبال تصرف و حفظ قلمرو بیشتر هستید، تحقق این امر بدون حمایت آمریکا دشوار است .

از طرف دیگر، مقام های غربی نگران هستند که فقدان یا تأخیر بیشتر در حمایت ایالات متحده بر کمک های دیگر متحدان اوکراین نیز تأثیر منفی بگذارد.

روز گذشته (جمعه)، اوکراین ضربه دیگری را از سوی اتحادیه اروپا متحمل شد زیرا مجارستان با ارسال کمک های بیشتر این اتحادیه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام نظامی آمریکا: اوکراین احتمالاً تا تابستان شکست خواهد خورد

مقام نظامی آمریکا: اوکراین احتمالاً تا تابستان شکست خواهد خورد