مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:302023-11-24سياسي

آمار 80درصدی اعزام و بدرقه الکترونیک زندانی/کارشناسی های قضایی دیگر سنتی نیست


معاون آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: 80 درصد جلسات تحقیق و رسیدگی به صورت آنلاین برگزار شده و متهم و زندانی به صورت سنتی اعزام نمی شوند.

- معاون آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: 80 درصد جلسات تحقیق و رسیدگی به صورت آنلاین برگزار شده و متهم و زندانی به صورت سنتی اعزام نمی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام میزان، محمد کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در نشست مسئولین بسیج دانشجویی پیرامون مسائل اساسی کشور که امروز جمعه 3 آذرماه با حضور جمعی از دانشجویان حقوق در دانشگاه امیر کبیر برگزار شد، با تبریک هفته بسیج گفت: بهترین دوران تحصیلم را در بسیج دانشجویی سپری کردم و به آن افتخار می کنم.

وی ادامه داد: اولین توصیه ام به دانشجویان این است که عضو تشکل ها شوید چرا که با این عضویت مهارت های زیادی را آموزش می بینید.

کار تیمی و گروهی در تشکل آموزش داده می شود عضویت در بسیج دانشجویی به جهت روحیه جهادی و انقلابی و معنویت آن موضوعیت مضاعفی را نیز دارد.

کاظمی فرد گفت: در دوران دانشجویی ما افراد عضو تشکل بسیج دانشجویان برتر علمی بودند در واقع بسیجیان در علم درجه یک بودند و عضویت در این تشکل باعث نشده بود از تحصیل باز بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار 80درصدی اعزام و بدرقه الکترونیک زندانی/کارشناسی های قضایی دیگر سنتی نیست

آمار 80درصدی اعزام و بدرقه الکترونیک زندانی/کارشناسی های قضایی دیگر سنتی نیست