مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 07:402023-11-28اقتصادي

تشریح اجرای طرح های آبرسانی در جنوب سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از اتصال شهر سوران به منابع آبی دشت کناری برای کاهش تنش آبی این شهر 15 هزار نفری خبر داد و گفت: طرح تأمین آب پایدار شهر و تعدادی از روستاهای سوران از سد نیز در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از اتصال شهر سوران به منابع آبی دشت کناری برای کاهش تنش آبی این شهر 15 هزار نفری خبر داد و گفت: طرح تأمین آب پایدار شهر و تعدادی از روستاهای سوران از سد نیز در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد.

علیرضا قاسمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه، شهر سوران با جمعیت 15 هزار نفر در حال حاضر از چاه های اطراف شهر تأمین آب می شود، تصریح کرد: در راستای کاهش تنش آبی شهر سوران که به دلیل از دست دادن منابع آب زیرزمینی منطقه طی چند سال اخیر با کاهش آبدهی چاه های در مدار بهره برداری مواجه شده بود، حفر و تجهیز 2 حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب از مخزن 2000 به 1000 به طول 4 کیلومتر عملیاتی شده، که بخشی از تنش آبی این شهر از این طریق کنترل خواهد شد.

وی افزود: تأمین آب پایدار شهر سوران و تعدادی از روستاهای منطقه از سد ماشکید سفلی در برنامه کاری وزارت نیرو قرار دارد که توسط شرکت آب نیرو در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اجرای طرح های آبرسانی در جنوب سیستان و بلوچستان

تشریح اجرای طرح های آبرسانی در جنوب سیستان و بلوچستان