مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-17پزشكي

اجرای غربالگری سلامت روان دانشجویان بین الملل


معاون اجرایی معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اجرای طرح غربالگری سلامت دانشجویان بین الملل برای اولین بار در سطح دانشگاه خبر داد.

- معاون اجرایی معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبرداد اجرای غربالگری سلامت روان دانشجویان بین الملل معاون اجرایی معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اجرای طرح غربالگری سلامت دانشجویان بین الملل برای اولین بار در سطح دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل توحیدلو ضمن تاکید بر غربالگری سلامت روان دانشجویان بین الملل به عنوان یک ضرورت در دوران دانشجویی گفت: پایان تحصیلات دبیرستانی و ورود به دانشگاه و دانشجو شدن، در برخی از دانشجویان ممکن است موجب تغییرات مثبت شده و یا بالعکس تغییرات منفی و مخرب ذهنی را به دنبال داشته باشد.

توحیدلو افزود: دانشجویانی که دوران کودکی تا جوانی را به خوبی سپری کردند نسبت به دانشجویانی که گذشته ای پر از غم و اندوه داشتند از کیفیت روانی و زندگی بهتری برخوردارند و داشتن روحیه ای شاد، پرانرژی و شخصیتی قوی از موارد واجب و الزامی زندگی است و تلاش معاونت بین الملل ایجاد شرایط و کیفیت مناسب جهت ایجاد آرامش روانی در دوران دانشجویی و تحصیلی دانشجویان بین الملل دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای غربالگری سلامت روان دانشجویان بین الملل

اجرای غربالگری سلامت روان دانشجویان بین الملل