مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 22:302023-12-13بين الملل

قطعنامه آتش بس سازمان ملل «انزوای جهانی اسراییل» را نشان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد ابو الغیظ، دبیرکل اتحادیه عرب، تأیید کرد که رأی مجمع عمومی سازمان ملل متحد به قطعنامه آتش بس در نوار غزه منعکس کننده «انزوای اسراییل» است.

- قطعنامه آتش بس سازمان ملل انزوای جهانی اسراییل را نشان داد دبیرکل اتحادیه عرب با اشاره به حمایت قاطع اعضای سازمان ملل از قطعنامه پیشنهادی برقراری آتش بس در غزه گفت: این رای گیری انزوای اسراییل را در عرصه جهانی نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد ابو الغیظ، دبیرکل اتحادیه عرب، تأیید کرد که رأی مجمع عمومی سازمان ملل متحد به قطعنامه آتش بس در نوار غزه منعکس کننده انزوای اسراییل است.

در بیانیه صادره از اتحادیه عرب به نقل از ابو الغیظ آمده است که این رأی گیری در مجمع عمومی کشور های عضو سازمان ملل متحد، موضع اسراییل و ادعا هایی را که این رژیم در جنگ بی رحمانه، ناعادلانه و بی هدف علیه غیرنظامیان در نوار غزه بر آن تکیه می کند، آشکار کرد.

پیش از این نیز، احمد ابو الغیظ، دبیرکل اتحادیه عرب امروز چهارشنبه در توییتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که موافقت 153 کشور با پیش نویس این قطعنامه، بازتاب موضع حقیقی افکار عمومی بین المللی در حمایت از این دعوت است، نه شورای امنیت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعنامه آتش بس سازمان ملل «انزوای جهانی اسراییل» را نشان داد

قطعنامه آتش بس سازمان ملل «انزوای جهانی اسراییل» را نشان داد