مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 07:552023-12-03اقتصادي

کاشت نهال در عرصه های جنگلی مازندران


معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی مازندران ـ منطقه ساری با بیان اجرای طرح کاشت نهال در حدود یک هزار و 200 هکتار از عرصه های جنگلی استان، گفت: - فتح الله غفاری معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری درباره طرح کاشت یک میلیارد درخت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور در شهرستان ساری و 11 شهرستان استان مازندران شروع شد.

وی با بیان اینکه عرصه ها برای کاشت درختان در استان شناسایی شدند، گفت: در استان های شمالی باتوجه به شرایط اقلیمی نهال ها هنوز خزان نکردند، برای عرصه هایی که طرح تعریف شده بحث نهال کاری زمان می برد.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری بیان کرد: کاشت نهال ها تا اواخر اسفند ماه در استان مازندران ادامه دارد.

غفاری یادآور شد: همچنین بحث کاشت نهال ها را در داخل عرصه های جنگلی، حاشیه جاده های مواصلاتی، مکان های عمومی و عرصه های متعلق به نهادهای دولتی در دستور کار داریم.

وی با اعلام اینکه بحث کاشت درختان را تا حدود یک هزار و 200 هکتار از عرصه های جنگلی استان خواهیم داشت است، گفت: همچنین سهمیه ما در بحث زراعت چوب 800 هکتار است که سال قبل در یک هزار و 200 هکتار محقق شد و امسال هم پیش بینی بیش از یک هزار هکتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت نهال در عرصه های جنگلی مازندران

کاشت نهال در عرصه های جنگلی مازندران