مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-09بين الملل

صدای آمریکا دلواپس مهاجرت مردم ایران است؟!


متاسفانه رسانه های منتسب به جریان غربگرا به طرق مختلف، بر دو مسئله تاکید می کنند، یکی گسل جنسیتی است و دیگری مسئله مهاجرت.

این طیف با یأس آفرینی و القای ناامیدی، - فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* صدای آمریکا دلواپس مهاجرت مردم ایران است؟! وب سایت صدای آمریکا - ارگان رسانه ای کاخ سفید و از حامیان اصلی تحریم و جنایت علیه مردم ایران- در مطلبی با عنوان نتیجه سیاست های ضد زن جمهوری اسلامی؛ افزایش مهاجرت زنان نوشت: یک روزنامه در ایران به موضوع شدت گرفتن روند مهاجرت پرداخته و در این بین به نقل از مدیر رصدخانه مهاجرتی ایران از افزایش سهم زنان در بین مهاجران خبر داده است.

صدای آمریکا در ادامه نوشت: روزنامه دنیای اقتصاد در این گزارش آماری بر مبنای تفکیک جنسیتی در حوزه مهاجرت منتشر کرده و نوشته است این آمار نشان می دهد در سال 2021 بالغ بر 52 درصد اقامت های دائم صادر شده برای ایرانیان در کانادا، 45 درصد در فنلاند و 49 درصد در استرالیا مربوط به زنان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای آمریکا دلواپس مهاجرت مردم ایران است؟!

صدای آمریکا دلواپس مهاجرت مردم ایران است؟!