مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-09اقتصادي

ظرفیت تصفیه خانه صنعتی شیراز 2 برابر شد


معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت:بخش نخست طرح افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شیراز تا اسفند ماه امسال و بخش تکمیلی نیمه دوم سال آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، علی زارعی با اشاره به اینکه این طرح با 90میلیارد تومان اعتبار درحال اجرا است، گفت:این طرح در دوبخش شامل طرح ارتقا تصفیه خانه فاضلاب و اجرای واحد ذخیره اضطراری و متعادل ساز برای مدول های موجود و اجرای مدول سوم تصفیه خانه درحال اجرا است و با بهره برداری کامل از آن ظرفیت فعلی تصفیه خانه را به دو برابر افزایش میدهد.

وی افزود:در قالب پروژه ارتقای ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب، طرح ساخت دو لاگون ذخیره اضطراری و متعادل ساز جهت مدول های موجود و مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک شیراز با ظرفیت 4000 مترمکعب و با اعتبار 23 میلیارد تومان از سال گذشته آغاز و با پیشرفت بیش از 80 درصدی درحال انجام است که تا اسفند ماه امسال به بهره برداری می رسد.

معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد: در این بخش از پروژه تاکنون عملیات خاکریزی، سنگ چینی و لاینینگ و مش و بتن لاگون ها تکمیل شده و در حال حاضر عملیات کانال مقسم، جدول گذاری و سریر های اضطراری در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تصفیه خانه صنعتی شیراز 2 برابر شد

ظرفیت تصفیه خانه صنعتی شیراز 2 برابر شد