مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 21:252023-12-19فناوري

مرکز داده سیار در شهرداری همدان استقرار یافت


برای نخستین بار در شهرداری های کشور مرکز داده سیار در شهرداری همدان استقرار یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان، مرکز داده سیار (کانتینری) با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و با مزایای مهم قابل حمل بودن و امکان طراحی و پیاده سازی سریع آن، جایگزینی مناسب برای نسل ثابت دیتاسنتر و قدیمی آن است.

مدیر شهرداری منطقه یک همدان با بیان اینکه برای نخستین بار در شهرداری های کشور مرکز داده سیار در شهرداری استقرار یافت افزود: با توجه به فرسودگی تجهیزات مرکز داده فعلی و افزونگی داده های موجود و نیاز به بستر ذخیره سازی بیشتر و سریعتر ایجاد یک مرکز داده پشتیبان در فضای مجزا از مرکز داده فعلی احساس می شد.

مرتضی حضرت زاده گفت: این مرکز داده با همکاری معاونت امور زیربنایی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط شهرداری منطقه یک با هزینه ای بیش از 22 میلیارد تومان خریداری شد.

 وی گفت: طی پیگیری ها در یک سال گذشته مراحل تحویل و استقرار مرکز داده انجام و هم اکنون شاهد نصب و راه اندازی مرکز داده سیار خواهیم بود.

مدیر شهرداری منطقه یک همدان ضمن اشاره به استفاده از تجهیزات به روز این مرکز داده در همه مراکز و سازمان های پیشرفته دنیا به تعدای از مزایای ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز داده سیار در شهرداری همدان استقرار یافت

مرکز داده سیار در شهرداری همدان استقرار یافت