مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:312023-12-13فرهنگي

ارسال 17 هزار و 536 قصه به دبیرخانه جشنواره بین المللی قصه گویی یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سیده عالیه قوامی صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به انتخاب استان یزد به عنوان پایتخت قصه و قصه گویی ایران اظهار کرد: بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی از 27 لغایت 30 آذر ماه به میزبانی استان یزد برگزار خواهد شد و همچنین به زودی دبیرخانه دائمی جشنواره قصه گویی نیز به یزد انتقال می یابد.

وی با تأکید بر عمومی سازی و مردمی سازی جریان قصه، قصه گویی و فرهنگ سازی در این امر به شعار جشنواره با قصه لبخند بسازیم اشاره کرد و افزود: همه اقشار مختلف جامعه به خصوص دانش آموزان مدارس و خانواده ها از اجرای قصه گویان در یزد بهره مند می شود، همچنین تعدادی از قصه گویان به سایر شهرستان ها و نقاط مختلف شهر اعزام می شوند و اجرای قصه خواهند داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به بخش های مختلف قصه گویی در جشنواره، از جمله قصه های 90 ثانیه ای، بخش بین الملل، بخش زبان اشاره، بخش مدرن و کلاسیک اشاره کرد و گفت: محور موضوعات نیز قصه های قرآنی دینی و مذهبی، قصه نامداران، قصه های اراده و پیشرفت، قصه های کسب و کارها و قصه های آزاد و .

بودند.

قوامی تصریح کرد: قصه گویانی نیز از خارج از کشور آثارشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که در این میان قصه گویانی از آرژانتین، هند، آفریقای جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 17 هزار و 536 قصه به دبیرخانه جشنواره بین المللی قصه گویی یزد

ارسال 17 هزار و 536 قصه به دبیرخانه جشنواره بین المللی قصه گویی یزد