مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-12اقتصادي

اختصاص بیش از 300 میلیارد تومان به موزه منطقه ای فارس


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار جهت ادامه پروژه موزه منطقه ای فارس در طرح توسعه آرامگاه حافظ اختصاص یافت.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار جهت ادامه پروژه موزه منطقه ای فارس در طرح توسعه آرامگاه حافظ اختصاص یافت.

سیدمؤید محسن نژاد امروز، 21 آذرماه در آیین رونمایی از آثار محمد نقی تسکین دوست با محوریت سیر و سلوک عرفانی حافظ در آرامگاه حافظ برگزار شد، افزود: با احداث موزه منطقه ای در شمال حافظیه فضای مناسبی به کتابخانه آرامگاه حافظ نیز اختصاص می یابد که لازم از تلاش های استاندار فارس و ریاست جمهوری که ابه ین پروژه توجه خاص نشان دادند؛ قدردانی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس تصریح کرد: آرامگاه حافظ که از مفاخر جهانی است می تواند انگیزه سفر گردشگران را از هر نقطه از جهان به شیراز فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه در قالب رویدادها، جشنواره ها و نمایشگاه هایی که برای شیراز تعریف می کنیم، می توانیم گردشگر جذب کنیم، افزود: حافظ دوستان در سرتاسر دنیا حافظ را دوست دارند، فرهنگ دوستان حافظ را دوست دارند و آرزویشان این است که در کنار تربت حافظ زمانی را سپری کنند اما ما از دید گردشگری خیلی به این موضوع نپرداخته ایم و می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 300 میلیارد تومان به موزه منطقه ای فارس

اختصاص بیش از 300 میلیارد تومان به موزه منطقه ای فارس