مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-10سياسي

مشارکت 250 هزار تهرانی در دومین دوره طرح «من شهردارم»


معاون شهردار تهران از استقبال و مشارکت حدود 250 هزار نفری شهروندان در روزهای نخست آغاز دومین دوره طرح «من شهردارم» در این طرح خبر داد.

- معاون شهردار تهران از استقبال و مشارکت حدود 250 هزار نفری شهروندان در روزهای نخست آغاز دومین دوره طرح من شهردارم در این طرح خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید باقری معاون شهردار تهران و رییس شورای راهبری دبیرخانه دائمی طرح من شهردارم با بیان این که ابرپروژه مردمی سازی اداره کلانشهر تهران (من شهردارم) صرفاً زمانی محقق می شود که خود شهروندان در آن مشارکت فعال داشته باشند، گفت: با وجود گذشت فقط چند روز از آغاز این طرح، در روزهای نخست، حدود 250 هزار نفر از شهروندان شریف تهرانی با مشارکت در دومین دوره طرح من شهردارم ، رأی شهروندی خودشان را برای انتخاب پروژه های محله و منطقه محل زندگیشان به ثبت رسانده اند که بسیار دلگرم کننده است.

وی ضمن قدردانی از شهروندان و سفیران من شهردارم ، اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت هرچه بیشتر شهروندان و تلاش سفیرانِ من شهردارم ، این طرح به بهترین شیوه به نفع شهر و شهروندان پیاده سازی شود.

باقری خاطرنشان کرد: از همه اقشار شهروندی دعوت می کنیم، با مشارکت در من شهردارم و ثبت رأی در سامانه اختصاصی این طرح که از چندین درگاه اینترنتی متنوع در دسترس قرار گرفته است، یاریگر تعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 250 هزار تهرانی در دومین دوره طرح «من شهردارم»

مشارکت 250 هزار تهرانی در دومین دوره طرح «من شهردارم»