مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-12دانش

امیدواری برای راه اندازی پژوهشکده ویرایش و نشر


رییس مرکز نشر دانشگاهی در مراسم رونمایی کتاب «درباره گونه علمی زبان فارسی» نسبت به راه اندازی پژوهشکده ویرایش و نشر ابراز امیدواری کرد.

- رییس مرکز نشر دانشگاهی در مراسم رونمایی کتاب درباره گونه علمی زبان فارسی نسبت به راه اندازی پژوهشکده ویرایش و نشر ابراز امیدواری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز نشر دانشگاهی، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین رونمایی از کتاب درباره گونه علمی زبان فارسی اظهار کرد: نتیجه یک عمر زحمت در گنبدهای علمی در کتاب حاصل می شود؛ وقتی یک کتاب را که حاصل عمر یک انسان عالم و دانشمند است مطالعه می کنیم، گویی تمام حاصل عمر آن شخص در وجود ما نیز نهادینه می شود.

او افزود: هرچه مقالات علمی و کتاب های اصیل و یافته های بیشتری خوانده شود، انسان می تواند به همان اندازه از وجود هزاران زندگی در وجود خود برخوردار شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: بر خود واجب می دانم که نزد تمامی اساتید بنشینم و از تجربیات آنها بیاموزم و استفاده کنم؛ چراکه یک تجربه آن فرد به یک مسئول کمک می کند تا تصمیمی بگیرد که هم به نفع منافع علمی کشور باشد و هم احساس رضایت بیشتری به سبب خدمت صورت گرفته تولید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری برای راه اندازی پژوهشکده ویرایش و نشر

امیدواری برای راه اندازی پژوهشکده ویرایش و نشر